domingo, 6 de noviembre de 2011

The land of the stupid, the land of the brave






Diesel define la estrategia de su marca con una campaña publicitaria, con tintes de revolución y con su propio grito de guerra “be stupid”, en un momento idóneo de descontento mundial.
Para ello ha creado “su propia isla” un lugar donde los jóvenes se sienten cómodos, es la tierra de los valientes, de los que crean y descubren otra forma de ver las cosas, de los que se atreven y no tienen miedo al fracaso. Un lugar mucho mejor que el actual dirigido por gente “inteligente” que sólo critica.

Diesel ha creado su propio himno y filosofía. Sin duda, una campaña pensada para los jóvenes, que hace volver a creer en la publicidad.

Diesel defines its Brand strategy with an advertising campaign that contains a revolutionary look and even its own warcry “be stupid” All this has been created in this suitable global unrest.
For this, has invented its “own island” a place where youth feel confident, it´s the land of the braves, of those who create and find another way of seeing things, it´s the land of those who don´t have fear to fail. It´s a place much more better than the current one, run by Smart people that only criticize.

Diesel has created it´s own anthem and phylosophy. I´ts without any doubt a campaign for Young people that will make you believe in advertising again.





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